windowssupport.org The Activation Keys and Download Links will be sent directly to the email address associated with your purchase after payment is confirmed. Deliveries are generally completed in 5 - 60 minutes, but may take longer depending on the time of purchase. Office Professional Plus 2016 Key online windows 10 key office-professional-plus-2013 key parajumpers sale anneshealinghands.nl http://www.canadagoosestore.be/

Nasze „ulubione” miejsca, czyli: powracamy na rozjazd S-8/A-4…

Grzebanie naszym redakcyjnym „brudnym i czepialskim paluchem” w „ranach zaniedbań i niedopatrzeń” zarządców dróg Wrocławia i Dolnego Śląska jest misją naszej, prawda, Redakcji…

Czasem jednak, jak każdego – ogarnia nas zwątpienie… Zwątpienie, bowiem okazuje się, iż wspomniane organy sprawujące nadzór nad daną drogą dostrzegą sens w naszych zgłoszeniach, pismach czy zawiadomieniach – nie wynoszą jednak żadne nauki „na przyszłość”… Nie istnieje zatem coś takiego jak „zespół dobrych praktyk”, czy „dobrych działań” – opierających się na zasadach utrzymania tzw. „europejskiego standardu” w obrębie dróg… Okazuje się zatem, iż użytkownicy dolnośląskich dróg – jak mniemamy – nie zasłużyli sobie (nie wiemy jakimi przewinami „podpadliśmy”) na to, by ich drogi utrzymane były w sposób właściwy… Oznaczone w sposób jasny i przejrzysty, etc etc etc…

 

Oto bowiem nawet oddawane do użytku nowe drogi (mamy na myśli pierwszy odcinek S-8 – od skrzyżowania/rozjazdu z AOW) stanowi przykład zaprzeczenia europejskim zasadom oznakowania dróg… Zainteresowanym prezentujemy poniższą galerię (pachnącą świeżością) wspomnianego rozjazdu… Co my tu mamy? ano „klasyczne” już patologie oznakowania poziomego… Czepiamy się? No pewnie się czepiamy, ale jeśli nawet to zasadnym wydaje się odpowiedź na pytania:

1. ano czepiamy się technologii wykonania i usunięcia oznakowania tymczasowego… Co to było za czelabińskie cudo, skoro po „usunięciu” i tak pozostały ślady na tyle widoczne, iż powoduje konstatację kierowców (czego z kolei dowodzą liczne znaki gwałtownego hamowania w tejże okolicy)?

2. jak rozumiemy usunięcie „przekreśleń” na strzałkach wskazujących zbieganie się pasa ruchu/kierunek ruchu stanowi wystarczające przetworzenie znaku tymczasowego w docelowy 😉 szkoda tylko że wraz z przekreśleniami usunięto poważne fragmenty oznakowania docelowego :/

3. Czy naprawdę jedno z kluczowych skrzyżowań regionu (co do natężenia ruchu) musi być oznakowane w tak komiczny sposób? Przecież to zakrawa na jakąś farsę…

Ale co tam, przecież my jesteśmy złośliwi

i się „czepiamy” a kierowcy… poradzą sobie :/

 

 

2 Responses to Nasze „ulubione” miejsca, czyli: powracamy na rozjazd S-8/A-4…

  1. H2o pisze:

    Firmy wykonawcze byle jak i byle taniej … najtansze materialy i metody inwazyjne
    Nadzor Gddkia brak bo po co i generalnie przyzwolenie na takie praktyki zero pasji zero wizj zero zadowolenia z pracy byle do 15 i do domku byle sie jakos krecilo

  2. Dudus pisze:

    A na ulubionym miejscu Okolic wezla lotnisko wreszcie sianokosy brawo generalna pol roku Wam zabralo by wyegzekwowac to co bylo napisane w specyfikacjach

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*